Naši vladajoči zelo radi poudarjajo, da imamo na dnu državne blagajne veliko luknjo, skozi katero nam odtekajo cekini. Bodoči pa poudarjajo, da bo treba v letošnjem letu prihraniti 800 milijonov. Med ukrepe sodijo spremembe javnega naročanja, znižanja javne porabe, reorganizacije javne uprave in konec koncev tudi do rezanja plač in pokojnin.

Prostitucija vir: delo.si
Vendar če pogledamo drugače, bi lahko denar dobivali tudi drugje. Res da s tem ne bi zaslužili zgoraj naštetih milijonov, vendar v krizi in tudi kasneje, ko in če bomo enkrat iz nje, vsak denar pride prav. Zakaj torej naši poslanci ne razmišljajo v smeri legalizacije prostitucije in konec koncev tudi indijske konoplje. Se morda bojijo, da je to nekakšna tabu tema? Ali upada volivcev? Morda tudi množičnih protestov. Ali pa se tu skrivajo kakšni drugačni interesi.
Vendar, če pogledamo dejansko situacijo, bi nam takšen denar prav prišel. Glede na oceno, da na milijon prebivalcev pride približno 1500 prodajalk ljubezni, jih je v Sloveniji potem približno 3000. Njihove usluge pa koristi med 40.000 do 60.000 kolikor toliko rednih strank, starih od 15 do 64 let.
V Sloveniji sicer ni prepovedano ukvarjati se s prostitucijo, saj so jo leta 2003 dekriminalizirali. Prostitucija je opredeljena kot poklic v Uredbi o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije poklicev in kot dejavnost v Standardni klasifikaciji dejavnosti, ki se je začela uporabljati s 1.1.2008. Še vedno pa to ne pomeni, da lahko prostitucijo registriraš kot obrt, ampak še vedno spada pod delo na črno. Vsekakor pa bi bilo potrebno, da se prostitucija obdavči in regulira, saj bi tako državi, kot tudi samim spolnim delavkam to prineslo več pozitivnih kot negativnih lastnosti.
Na leto naj bi se v vodah slovenske prostitucije po grobih ocenah policije obrnilo od 40-50 milijonov €. Če bi jo obdavčili z 20% davčno stopnjo, bi to v državno blagajno prineslo 8-10 milijonov letno.
In kaj bi nam prineslo legalizacija:
- Boljši nadzor
- Večji prihodki državi
- Nadzor nad nalezljivimi boleznimi
- Zmanjšanje trgovine z belim blagom
- Odpravo zvodnikov in kazni za le te
- Strožje kazni za kršitelje/ice
- pokojninska doba, zdravstveno zavarovanje, socialna varnost
Kako bi pravzaprav lahko regulirali njihovo delo. Prvi način je vsekakor preko javnih hiš, ki bi imele svojega lastnika, ki bi moral pridobiti dovoljenje oz. licenco za izvajanje obrti ter tako strankam tudi izdajal račune. Tako bi bile prodajalke pri njem ”zaposlene”. Lastnik bi obdržal del dohodka določenega z zakonom, ostalo bi dobila prodajalka. Oba pa bi bila primorana plačati davek. Seveda bi morale pristojne službe vsaj enkrat letno opravljati temeljite nadzore, da ne bi prišlo do kršitev.
Drugi način je, da prodajalka odpre S.P., ki bi bil obdavčen z večjo davčno stopnjo, vendar pod pogojem, da se delo opravlja v vnaprej določenih prostorih in pod pogojem izdajanja računov. Ali bi se prostitucija odvijala v zasebnih stanovanji, apartmajih ali v za to določenih prostorih mora določiti država, ki bi imela nadzor nad tem.
Tretji način pa je prodaja na ulici. Če bi prodajalka želela, da se izpostavlja na ulici, bi morala, poleg odprtega S.P.-ja, kupiti tudi dovoljenje za prodajo na ulici, ki je stalna praksa v nekaterih Nemških regijah. Te karte bi se lahko prodajale po ceni od 6-10€ in bi veljale za en večer. Tista ki takšne karte ne bi imela, bi bila kaznovana z visoko kaznijo, ker bi opravljala delo na črno, pa čeprav ima odprt S.P. .
Potrebno bi bilo tudi urediti register prostitutk in jim dati kartice, nekaj mešanega med urbano in zdravstveno kartico, ki bi beležila vse njene storitve, poleg tega pa vse zapise o njenem zdravstvenem stanju in o pregledih ter testih na spolno prenosljive bolezni, ki bi jih bilo potrebno opravljati 2x letno.
Problem nastane glede čekiranja. V prostorih javne hiše ne bi bil problem. Bilo bi tako, kot imajo mnoga podjetja ko prideš v službo, potegneš kartico in to je to, le da bi tu morala čekirat pred vsakim odnosom. Večji problem nastane pri odnosih v zasebnih prostorih ali pa pri prodaji na ulici. Ker bi tu lahko prišlo do večjega izkoriščanja. Seveda bi morale biti kazni za izkoriščanje zakona temu tudi ustrezno visoke.

Konoplja vir:24ur.com
In pa da se navežem še na drugo stvar, ki bi jo bilo potrebno legalizirati. To je konoplja, ali pa pogovorno trava.
Problematika trave je, da jo preveč pogosto povezujejo s trdimi drogami in obsojajo kadilce te substance. Najprej je treba razumeti, da je trava produkt narave in ne delo nekega kemika v laboratoriju. Konoplja je ena najbolj zdravilnih in uporabnih rastlin na svetu. Preden so njeno prepoved izsilile korporacije, so iz nje izdelovali 25.000 izdelkov. Konoplja je zdravilo, ki pomaga preprečevati in zdraviti marsikatero bolezen, med njimi tudi raka. Iz konoplje in konopljinih semen lahko izdelujemo barve in lake, platna in tudi papir. Če bi imeli posajene dovolj konoplje, ne bi bilo potrebno posekati niti enega samega drevesa, saj bi se le ta lahko zelo hitro obnavljala.
In zakaj je konoplja sploh prepovedana. Njeno uporabnost in zdravilne učinke so poznali že v pradavnini, skozi celotno zgodovino pa se je znanost o konoplji samo še povečevala, dokler niso v 20. stoletju velike korporacije ugotovile, da jim konoplja predstavlja konkurenco in izsilile njeno prepoved. Od takrat pa se je začela velika anti trava kampanja, ki jo je predstavljala kot najhujšo drogo, ki je kriva za najbolj krute umore.
Dejansko so raziskave pokazale nasprotno, da trava človeka pomirja in ne razvije agresije, kakršna se lahko razvije ob uživanju alkohola. Šli so celo tako daleč, da so poizkušali dokazati, da je 4 krat bolj rakotvorna kot tobak.
V Sloveniji imamo približno 10-14% rednih kadilcev marihuane. torej nekje med 100-140.000 ljudi, ki jo redno uživajo. Če bi bila trava pri nas legalna in bi se prodajala v zato specializiranih trgovinah z 20-30% obdavčenostjo, bi lahko prinesla lep kos dobička v državno blagajno.
Če bi bila cena grama od 10-20€, glede na kvaliteto, bi lahko dobili 2-4€. Če bi vsak od teh 140.000 ljudi kupil en gram tedenski in če vzamemo povprečno vrednost 3€, bi to tedensko prineslo 420.000,00€ v državno blagajno. Ker pa vemo, da marsikdo kadi pogosteje kot le enkrat tedensko, bi bile te številke sigurno večje.
Zmanjšala bi se tudi ilegalna prodaja, kriminalne združbe in bogatenje nekaterih posameznikov ne bi bilo več mogoče, saj bi bila ilegalna prodaja še vedno kaznivo dejanje. Kazni bi bile ustrezno visoke, tako za kupca kot preprodajalca.
Če bi v Sloveniji uvedli zgornja dva predloga, mislim da bi bil potrebni dosti manj drastični ukrepi, kot jih napoveduje vlada, ki prihaja na oblast.


30.01.2012 ob 17:18
Nisem vedel, da je prostitucija dekriminalizirana, se pa popolnoma strinjam s tem, če bi dovolili odpreti obrt kot so “javne hiše” in podobno, bi se državna blagajna kar hitro začela polniti. Nekaj časa nazaj sem bral na siolovi strani, da se neka Ljubljančanka prostituira, z njo je bil opravljen tudi intervju, v katerem je zatrdila, da zasluži čez 8.000 € na mesec.
30.01.2012 ob 17:25
@nmohoric če misliva isti intervju, ženska kar dobro zasluži in krepko čez 8k€. Glede na to, da v tistem intervjuju ki sm ga gledu zatrdi, da je bla tud z 24imi v enem dnevu in da je cene od 70-100€ si lahko predstavljaš zaslužek
30.01.2012 ob 18:36
Jaz sem smislil tale članek
http://www.siol.net/novice/poglobljeno/2011/09/prostitucija_prostitutka.aspx
Pravi da ji je žal da ni začela pri 20 letih
30.01.2012 ob 20:58
To se ne bo zgodilo niti slučajno.Zakaj: Ker imajo posamezniki ob vladi( razne interesne skupine), enormne dobičke ob taki ureditvi kot je. Podobno je z blagajnami. Ne bo jih. Predvsem zato ker imajo “njihovi” pa ni važno levi ali desni, enormne koristi pri stanju kakršno je. In takih stvari je kolikor hočeš, da ne pišem dalje.
30.01.2012 ob 23:11
jaz se pa ne strinjam s tem glede prostitucije ne bom zdle Glede trave ti pa nekaj povem. Ko človek nekaj časa redno kadi travo izgubi strah pred trdimi drogami. Veliko ljudi poznam ki so začeli s travo pa potem prešli na trde droge. Čeprav so prej trdili da se to ne more zgoditi. Enostavno rečeno izgubili so strah pred drogami. Morda si že slišal za tisto posledico kajenja da človek postane bolj apatičen, da mu je bolj vseeno, da se manj sekira. Res je to, človeku postane bolj vseeno za marsikaj. Nikar si ne delaj utvar koliko bo država zaslužla z davki pa kako bo potem manj kriminala. Mislim da ni tako. Pa malo je treba tudi pomisliti na morebitne slabe posledice ki bi jih legalizacija prinesla. Jaz mislim da bi bilo več slabih kot dobrih posledic.
31.01.2012 ob 01:26
Daleč od tega, da bi si delal kakršne koli utvare. Poglej, jaz poznam kup ljudi, ki so kadilci trave 7+ let min. 3-4x tedensko in v življenju niso poizkusili trde droge ali pa so in se odločili, da to ni za njih. Potem poznam skupino ljudi, ki so ob rednem kajenju tudi rekreativci in jemljejo ob večjih žurih. In potem je mogoče 5 ljudi ki jih poznam v teh vodah prešlo iz trave na redno uporabo trdih drog. Heroin, da nebo pomote.
To da izgubiš strah, je odvisno torej od človeka, kolikor je kdo odprt za določene stvari. In nikjer nisem napisal, da bo manj kriminala ampak da na travi ne razviješ tako močne agresije kot na alkoholu, pa slednji veliko bolj destruktivno deluje na telo. Glede apatičnosti pa ti moram pritrditi. Ampak da se pride do tod, so potrebne velike količine vsakdanjega uživanja.
Sicer pa, moj namen ni bil, da bi vsilil nekomu miselnost, temveč samo prikazati, kako bi lahko služila država, namesto da služijo dilerji in zvodniki. Travo bodo uživalci našli tako ali tako, pa če bo legalna ali pa ne.
31.01.2012 ob 12:48
tudi sam sem zagovornik takšnega pristopa…..če bi pa dodali še 50% obdavčitev na alkohol, omejenost in (ne)moralnost politikov, potem bi naša mala podalpska čez leto postala ena najpremožnejših na svetu….
2.02.2012 ob 15:11
Edino težavo (iz aspekta države) vidim v tem, da bi se ob legalizaciji dovolilo tudi sajenje rastline. V tem primeru mi verjemi, da bi vsaj tričetrt (odraslih) uporabnikov gojili in s tem ne bi država imela prav veliko…
2.02.2012 ob 17:34
Ta del glede sajenja sem nekako nehote izpustil, vendar sem mnenja, da bi moralo biti prepovedano, ceprav je malo kontradiktorno glede na to, da bi dovolili prodajo.
2.02.2012 ob 17:37
In medtem ko država crkuje, si ti in tebi podobni zavedenci blazno želite, da bi država legalno zlorabljala vaše mlade hčerkice in sestrice, da jih fukajo razni ostareli primitivni nedojebanci? Želite si, da bi kar država postala zvodnica in bolje živela od pobiranja davkov vašim mladim sestricam in hčerkicam, ki jih na vaše veselje serijsko fukarijo ostareli nedojebani gravži? Ob tem ko je naša država na primerljivem nivoju ukrajinske bede, bi svoje muze nagnali v bordel, da bi imeli vi več za v žep. Ogabno! Je to tabu tema, o kateri nakladaš?
Ah ne … mogoče je pa problem v tem, da se vam gladko jebe za vaše hčerkice in sestrice, ker ste preprosto tako globoko prepričani, da se vašim hčeram in sestricam pa kaj takšnega ne more zgodit, ker jih boste zgledno vzgojili, pazili, da ne zapade v slabo družbo in jih zalagali z zadovoljivo kapaciteto dobrin. Tako prekleto ste ponosni nase, da vas ni nič sram, da postanete navadni kreteni, ki se vam za usode drugih gladko jebe! Namreč nobeno mlado dekle ne more zapast v prostitucijo, niti v droge ne tako globoko (kar je največkrat povezano s končno odločitvijo, da gre v prostitucijo), če ima zagotovoljene vsaj zadovoljive okoliščine v domačem okolju. V to področje seveda ne spadajo razne sponzoroše, ki sploh problem niso, vzbujajo pa veliko zavidanja in s tem sovražnega odnosa do takoimenovanih žensk, ki lahko fukajo le zaradi denarja in se imajo bojda blazno fajn v primerjavi z neko depresivno razočarano zapufano gospodinjo, ki je nesrečna v zakonu (malo morje jih je). Seveda nikomur ne pade na pamet, da bi pobiral davke še kakšni ženi, ki se pač poroči zaradi denarja in pač fuka z enim klientom … hehe … Ne, ne … jebat je treba v glavo neke mlade revčke, ki večinoma prihajajo iz mega revnih držav in mizernih družinskih odnosov.Te bi trpali v bordele in jim pobirali davke, prasicam, ki tako veliko služijo. V zameno pa bojda dobijo zdravstveno zavarovanje (ki je navadna hinavščina, saj si brez davkov že lahko plačajo in priskrbijo oskrbo, vam podobne mentalitetne gnilobe pa skrbi bolj zdravje klinetov) in penzijo!!! Kakšno norčevanje. Povprečna prostitutka, ki se redno prodaja, ima manjšo “karierno” dobo od povprečne športnice, kasneje je pa praktično nezaposljiva, v kolikor bi se bila pripravljena legalizirat. Zato seveda vedno ostane ogromen procent prostitucije neregistriran. Punce ponavadi to dojemajo kot svoje skrivno začasno početje, s kakršnim bi si omogočile boljšo eksistenčno odskočno desko za kasneje. Tisti segment, ki se je pripravljen registrirat ali celo odpeketat v bordel je odpisan. In ravno ta segment deklet bi potreboval pomoč, ne pa še izkoriščanje države.
Da ne omenjam kretenizmov o povečani varnosti in preganjanju zvodnikov. Bojda celo uspešnejše preganjanje trgovine z belim blagom. Legalizacija nikjer ni vplivala na upad delovanja zvodnikov. Dekleta so jih še vedno imela. Zvodnik se namreč ne uturi le za rihtanje klientov, ampak na podlagi takoimenovane nudene varnosti pred razno raznimi nevarnimi klienti. Seveda je zvodnik najprej najbolj nevaren in ga dekle raje še vedno ilegalno ima. Kar se varnosti, ki jo nudi policija, tiče, pa najraje citiram prostitutko iz nekdanje Rdeče četrti na Nizozemskem (kjer je pozitivna ideja legalizacije po logiki stvari propadla, trgovanja z belim blagom je bilo še vedno na tone, zvodniki so lepo služili, prostitutkam je pa legalizacija pomenila breme in so se zelo trudile pač utajevat davke, saj so morale plačevat dvema zvodnikoma zdaj – najhujšemu, ki je država, pa še manj hudemu posamezniku, ki je izigraval bodigarda). Na vprašanje, kako je legalizacija vplivala na večjo varnost njih samih, je prostitutka odvrnila, da se je povečal predvsem nabor klientov med policaji. Zelo smešno, a ne. Pa menda, fantki, ne mislite, da se policija v primeru legalizacije res tako intenzivno in pozorno ukvarja s prostitutkami, da so te odrešene zvodnikov, varne in zdrave. Naivnost press.
Poleg tega bi morali v primeru uvedbe prostituiranja kot povsem legalnega kao “dela” pošteno spustit ponudnike za izvedbo teh “storitev” na zavod za zaposlovanje … hehe … In tudi vi bi morali svojo hčerkico potrepljati, če bi si po srednji šoli preko zavoda ppač poiskala najbolj donosno legalno zaposlitev in vam domov prinesla veselo novico, da je dobila dobro plačano službo. Če tega ne zmorete, držite gobce in ne hujskajte k legalni zlorabi naših mladih deklet, ki bi takrat, ko so najbolj primerne za prostitucije, mlade in naivne, potrebovale varnost in primerno vzgojo. Vi, kreteni, bi pa radi služili na njihovi nesreči s slaboumnimi in malomarnimi izgovori o neverjetnem napredku pri preganjanju trgovanja z belim blagom. Pa kdo je vas učil o življenju??? Dajte se malo pozanimat o resničnosti takšnih zavajanj. Država ne preganja te vrste kriminala z razlogom in tudi v primeru legalizacije ga ne, razen če jim pade pod nos po naključju ali s pomočjo nevladnih organizacij s sramotno nizkimi sredstvi. To je vse.
Nimate na svetu enega primera legalizacije, ki bi prinesla kaj dobrega na tem področju, ampak je vse, kar se je zgodilo, da se je pretok prostitucije še povečal, ker je seveda vzniknila tudi bolj sproščena mentaliteta do tega pojava in so se odjemalci še namnožili. Zvodnikov in trgovcev z belim blagom pa začuda ni zmanjkalo. Kako neki le bi???
Prav je, da je prostitucija dekriminalizirana, legalizirana pa preprosto ne sme bit, razen če pristajamo na mentaliteto, kakršno sem opisala. Mentaliteto nedojebanega primitivnega naroda, ki se mu fučka za druge, če sam dreka ne žre in pristaja na služenje od zlorabe svojih otrok. Ja, otrok … za mlada dekleta, ki imajo normalne eksistenčne ogoje in družinske odnose, odrasli v družini skrbijo še dolgo po polnoletnosti … dokler študirajo ali si ustvarjajo svoje gnezdo na kakršen koli način. Tiste punce, ki jih večina tako sovraži … prototip študentke, ki se fuka naokrog s tipi po lastnem izboru za več denarja in lepe oblekice, pa brez skrbi, da se ne bodo nikoli registrirale svoje “dejavnosti” in niso nič slabše od prenekatere ženičke, ki pač fuka, ker se boji ločitve in morebitnega eksistenčnega propada. Ma kaj nič slabše, veliko bolj fer so.
Ta izvržek šovinizma in konzervativizma, kar prostitucija je, bi bilo treba izkoreninjat, ne se pa v 21. stoletju skušat še okoristit. Sprevrženo. In ne, ne sprejmem flanc, da je to neizkoreninljivo, pa bedastoče o najstarejši obrti. Najstarejša obrt je dilanje z orožjem v vojne namene, pa še nisem slišala, da bi kdor koli tako z veseljem blejal, da je vojna pač neizkoreninljiva, pa jo dajmo furat še naprej. Prodaja z ljudmi je pa tu nekje. In vsa prostitucija je trgovanje z belim blagom, saj nam je menda jasno, da so flance o prostovoljnosti za popolne debile in nalfabete na področju psihologije.
Sramota!!!
2.02.2012 ob 17:50
Poglej, vsaka polnoletna oseba lahko s svojim telesom pocne, kar ji pase, pa ce se prodaja, ali pa je atletinja. Tega ne bomo spremenili nikoli, it’s a fact. So stvari na svetu, ki se jih res neda izkoreniniti, ze zaradi mentalitete ljudi in zakaj nebi sluzili od tega? Hcerke in sincki, ce bodo hoteli, bodo tako ali tako zapluli v prostitucijo, pa naj bo ta legalna ali pa nelegalna. Problem je samo v sprejemanju sirse javnosti.
2.02.2012 ob 17:52
Še to … zelo pomembno … zaradi dokazljive popolne nekoristnosti legalizacije, kot se je izkazala v pohlepnih državah, je pri nas pred par leti padla ideja s strani zagovornikov, da bi bila legalizacija lahko konstruktivna, v kolikor bi se od davkov pridobljena sredstva usmerjala izključno v namene za učinkovitejši boj proti trgovanju z belim blagom, zvodništvu in v pomoč dekletom, ki želijo izstopit iz prostitucije (ali so na robu) – torej v svrho izkoreninjanja prostitucije.
No, od takrat dalje, ko je bilo jasno, da bi bil to edini možen način, ob kakršnem ne bi država le postala najhujši zvodnik med zvodniki in trgovec z belim blagom, je ideja čudežno zamrla! Tudi vas očitno ne bi zanimala, ker se vam sline cedijo samo za kešem, ki ga te revce dobivajo v zameno za uničeno življenje in v večini primerov ne pomaga niti za preživetje nadaljnjih deset let.
2.02.2012 ob 19:59
@BlažŽgavc:
Še enkrat preberi komentar, ker tole, kar si natrosil, je navadno floskularjenje pod nivojem, celo mobidno in moralno zločinsko, pa še škodljivo je. Na popolnoma enak način bi lahko razlagal kraje ali umore. Zakaj, zaboga, ne bi kar vsak počel, kar hoče, s komer koli? Saj to je samo stvar mentalitete in ti očitno nisi primerek, ki bi ravno rad prispeval k izboljšanju le te. Še dobro, da v zgodovini ni zmagala tvoja sprijaznjeno podrhaljena verzija, neobčutljiva za sočloveka. Vsak je lahko konec koncev tudi nor. Ima pravico. In zakaj, zaboga, bi takšnim ljudem sploh pomagali, jih zdravili, usmerjali??? Pustimo jih, naj se fuknejo čez balkon, če jim paše. Zakaj bi se sploh ukvarjali z raznimi osebami, ki bolehajo za anoreksijo ali bulimijo. Hej, vsak počne s sabo, kar mu paše, a ne. Ups, kakšna smola, da od njihove zlorabe svojega telesa ne moremo služit, kot lahko od nekoga, ki se prostituira. To je tvoja mentaliteta. Grozljivo. Ker s takšno ne bomo daleč prišli in bi bili še prekleto zadaj, kar se tiče osnovne človečnosti družbe.
Ne boš verjel, ampak tudi prostituiranje se ne more zgodit vsakomur. Ima svojo zgodovino, ki sega v osnovne pogoje skozi odraščanje. O tem očitno pojma nimaš in te niti ne zanima. Problem je, da pametuješ o stvareh, ki te sploh ne zanimajo in o čemer pojma nimaš.
In potem postrežeš še z bedastočo o domnevnem faktu, da takšna pač je mentaliteta, zato se itak ne bo nič spremenilo. Takšna je tvoja mentaliteta in tebi podobnih in zaradi takšnih se nič ne spremeni. Niti slučajno pa ni res, da se spremenit ne da. Kot se že zapisala v zgornjem komentarju, me zanima, če si drzneš takšno nebulozo otrest tudi v primeru vojne. To pomeni, da moraš podpirat vsakršno prosto prodajo orožja v vojne namene, ker se vojne dogajajo od nekdaj in se itak ne bo nič spremenilo. Čemu pač ne bi imeli od tega več dobička??? Ampak za take primitivizme propagirat verjetno nimaš “poguma”.
Če bi dobiček od legalizacije šel v namene izkoreninjanja trgovanja z ljudmi, v ključno s prostitucijo in v smer izobraževanja, kar pomeni izkoreninjanja mentalitete, s kakršno ti razsajaš, bi legalizacijo podprla. Ampak vi in tebi podobni mentalitetni kolapsi bi samo profit za svojo rit na nesreči drugih, pa verjetno ne bi uspelo.
2.02.2012 ob 20:21
Ne. To je realno. Nevem v kterem popolnem svetu zivis, ampak ti priporocam, da se cim hitreje spustis na realna tla. To, da se pa davki pobirajo od delavcev na minimalcu je pa fer??? Dej glej malo sirse in pomisli na druge, ki dejansko resujejo situacijo in na druge, ki bi lahko pomagali. Ce ze obsojas vse, kaksne “zveri” smo, da sploh pomislimo na kaj takega, mi povej od kod ti dokazi. Cenim vsako mnenje in nikogar ne obsojam, zato te prosim da se tudi ti drzis neke meje.
2.02.2012 ob 20:24
“Delam na črno, medtem ko država crkuje”
Dokler država bistveno ne zmanjša nezaposlenosti, delo na črno ne more biti moralno sporno!
Država ima na voljo predvsem dvoje. - da najmanj prepolovi nezaposlenost in - da vpelje UTD. Šele takrat bodo ustvarjeni pogoji za radikalen pregon dela na črno!
3.02.2012 ob 00:40
@Blaž Žgavc:
Kaj je realno??? Realno je to, kar in kakor ustvarimo. Realnost v Libiji je precej drugačna od realnosti v Sloveniji itd. O čem torej govoriš, razen o ničemer. Popolnoma jasno mi je, da se tudi nikoli nisi kaj dosti pozanimal o temi, o kateri si pisal in sesuvaš predloge po vzgibih in propagandnih pumpanjih, ki skušajo prat možgane pač tisti večni večinski raji, ki vedno raje preveč govori, kot se dejansko poduči in razmisli o zadevah, o katerih govori. Prostitucija je zelo kompleksen problem, ki za sabo vleče špehe na področju psihologije in sociologije, pa še zgodovine, vmes je pa politikantstvo, pohlep in večna brezmejna neumnost lahko nategljive raje.
Realnost je predvsem to, kar se naučiš!!! In na podlagi tega si odgovoren za vse, kar blebetaš, reklamiraš ali počneš! Tvoj košček realnosti je tisto, kar prispevaš. Če si navadna brezhrbtenična ovca, pa lapaš o realnosti, ki se ji domnevno prilagajaš, medtem ko neodgovorno seješ sranje naokrog. Trdim, da si ti na tem mestu pač negativec in ne prispevaš k progresu. Popolnoma, da ne bo nesporazuma, mi je pa jasno, da tega ne počneš, ker bi rad bil zloben ali butast. Kar je vedno še bolj nevarno. Prevzemi odgovornost za svoje besede in dejanja od gostilne dalje in se raje uči, preden otepaš.
Seveda je fer, da se pobirajo delavcu na minimalcu davki, zagotovo pa ni fer, da je minimalka pri nas tako minimalna v primerjavi z evropskimi stroški, kot je. In prav gotovo ni fer, če so davki previsoki, kar pri nas so, in niso ustrezno progresivni glede na premoženje. Vendar delavec na minimalcu ni za svoje plačilo jeban v rit. Zakaj je seksualna uporaba, kaj šele zloraba, tako problematična za človeka in po človeku je pa spet posebno področje, ki bi terjalo predolgo debato z nekom, ki se mu o tem spet ne sanja, ker ga ne zanima v resnici in ga nikoli ni dovolj zanimalo, da bi se pozanimal. Bi pa rad govoril.
Kakšne dokaze bi rad???? O čem? Kvečjemu ti bi moral podat dokaze o prednostih legalizacije, ki si jih omenil, če že, pa še ti ne obstajajo (in seveda sploh prednosti niso, razen za deželo jebenih primitivcev iz predprejšnjega stoletja)! Dokazi o učinkih legalizacije so znani že leta (zato tudi ni navdušenja pri večini civiliziranih držav, da bi se odločili za ta prečudovit način državnega filanja trezorja), pred na primer kolapsom rdeče ulice in spremembi odnosa politike na Nizozemskem … da ne omenjam debakla s kandidaturo pedofilske stranke, kar je imelo seveda svoj razlog v predhodni hinavski politiki, ki spodbudila določene neugodne mentalitetne učinke … no, so pa dokazi že tako brutalno bili očitni in predvsem dostopni vsakemu bedaku, da glava peče. Te pač ni zanimalo. Tvoj problem. Mene pa je … kot še marsikaj. Med drugim sem imela priložnost tudi poznat pobliže dve prostitutki. Takšni, ki bi jim z največjim veseljem vsak kreten zalimal etiketo prostovoljnosti. A to ne obstaja. Prostovoljna prostitucija namreč ni problematična in je procentualno omembe nevredna. Prav gotovo pa nimam volje, niti možnosti tukaj furat psihoanalitičnih predavanj o vzgibih in vzrokih za prostitucijo. Če te zanima, imaš na voljo precej različnega gradiva na to temo. Ampak brez pameti ne gre … je treba ločit šoder o argumentiranih in kvalitetno izpeljanih materialov. Jebi ga.
Sploh me pa nehaj mučit s temi enozložnicami, s katerimi nič ne poveš o ničemer, ker mi je dolgčas.
In še to … Jaz pač nisem teslo in zato nikakor ne cenim mnenja vsakogar. Si nor???? Zakaj, zaboga, bi cenil mnenje, ki je kretensko ali ni vredno počenega groša, celo škodljivo?!! Pa kje vas učijo take mlačne nedojebane mentalitete! Spoštovanja in cene je vredno le argumentirano in kvalitetno, progresivno mnenje!!! Če ceniš vsako mnenje, tvoji možgani niso vredni pol pizde gnile vode, ker ne ločiš dreka od diamantov. Kar vse je isto. Ne, ni!!! Nauči se razlikovat med vrednim in nevrednim. To je bistvo človekovega smisla.
In držim se neke meje. Svoje! Pa ti?!
@Rado:
Se strinjam. Delno. A je to prvič? … hehe …
Nezaposlenost namreč ni osnovni problem. Brezposelnost se da kar hitro drastično znižat, a bo še vedno preveč zaposlenih jedlo travo in prejemalo le nekaj evrov več od zneska socialne podpore. Ravno po Janšo so takrat kar nekaj znižali brezposelnost, ko so na zavodu uvedli bolj restriktivno politiko in zmanjšali pravico do odklonitve ponujenega dela kot neprimernega za svoje reference. Ha! Pa je bilo toliko in toliko ljudi prisiljenih, da je šlo šljakat za male pare, ne glede na druge ali večje sposobnosti, reference, whatever … skratka … Zelo pomebno je tudi, kako … ne samo, da je.
In enako je z UTD-jem, kar sicer podpiram, vendar ne, če ga podpre tudi neoliberalni ekonomist … hahaha …. UTD namreč lahko služi tudi kot nateg že itak izropanih in nadomesti razne socialne transferje tako, da na koncu najbolj ubogi dobijo manj, kot so prejemali podpor prej in delo na črno lahko šele dobi krila. Skratka, UTD sam po sebi še nič ne pomeni in najbolj pazljivi bi morali bit, če bi ga kakšna vlada res pofočkala.
3.02.2012 ob 07:14
Dej pojdi te svoje BeriVsakoDrugoVrstico komentarje pisat na kakšen drug blog, ker tvojega moraliziranja res ne mislim brat, še manj pa to, kako si ti oh in sploh. In še to. Ne gre se za to, da bi ti hotela izkoreninit prostitucijo, gre se za to, da zate to delo ni dovolj častno. Da ne planeš zopet name, kot lačen volk na srno, govorim o PROSTOVOLJNI PROSTITUCIJI.
3.02.2012 ob 09:15
Simona, sinoči je dr. Kraljič v Odmevih uporabil izraz: “Nova družbena realnost”. In ta izraz se mi zdi zelo primeren.
Nova družbena realnost je pač takšna da polne zaposlenosti značilne za socialistično – industrijsko ureditev nikoli več ne bomo mogli doseči. Avtomatizacija proizvodnje vse več ljudi sili v storitve in v brezposelnost.
Da se ne zamujam z nepotrebnim širokim utemeljevanjem . . . . . . 500 UTD pro/per nas bi v Sloveniji stalo malo čez milijardo. Jo zmoremo? Socialni transferji seveda odpadejo. Ne moreš imeti “Tako ovce, ko novce”, kot pravijo Hrvatje.
3.02.2012 ob 13:13
Rado. 500€ UTD bi nas letno stalo malo čez 12 milijard…razen če si mislil 500€ na osebo na leto, samo potem ne vem v čem je smisel. In ne, je ne zmoremo. Ker ne bo nobenega, ki bi sploh kaj zmogel. 90% ljudi bo doma čakalo na ček in delalo zraven na sivo. No pa tudi če ne…
3.02.2012 ob 13:20
Zmrda, ja moj podatek je bil za mesec. Hvala za opombo.
3.02.2012 ob 22:17
@Blaž Žgavc:
Ni treba brat nič o tem, kako sem jaz oh in sploh. Veliko pa bi moral vsaj brat o stvareh, o katerih pogumno sodiš. Ampak če ti, kot je očitno, že moji komentarji delajo težave in ne premoreš ustrezne koncentracije, pač nisi v ustrezni kondiciji in bi bilo bolje, da se ne bi ukvarjal s propagando o zadevah, o katerih pač pojma nimaš, niti te ne brigajo.
Na primer o tem, kaj prostovoljna prostitucija sploh pomeni in ali obstaja. Vprašat bi se moral, ali veš, o čem govoriš. Po tvojem zapisu je namreč jasno, da ne. Previdnost pri obravnavi prostitucije namreč izhaja med drugim tudi iz omenjene zagate, ker je prostovoljne prostitucije (ki poleg vsega funkcionira brez zvodništva posredi), ki bi jo lahko tako poimenovali brez dvoma (in bi si jo drznili kot tako javno pofočkat psihologi in sociologi) le za vzorec, tako imenovana visokoklasna prostitucija. In ta se seveda večinoma nikoli ne bi kot takšna bila pripravljena registrirat, ker gre vedno za sezonska zasluškarstva. Od tega je polovico t. i. sponzoroš, ki so težko sploh ulovljive za takšno definicijo. Večina prostitucije pa je izredno sporne, kar se tiče termina prostovoljstva. Že po getih in drugovrstnih revnih četrtih je med mladino, ki životari po cestah, politika jasna. Za fante so rezerviraan kriminalna posla, kamor dekleta večinoma nimajo dostopa … za njih je rezerviran status priležnic ali prostitucija. Itd. Itd. Potem so tu prostitutke, ki pikirajo čez mejo … kar je vedno povezano z neizsledljivostjo, velikokrat pobegom pred neljubimi domačimi okoliščinami in s tem dopuščanje možnosti za vrnitev brez stigme. Prostitutke, ki so kot take sprijaznjene s svojo vlogo silom okoliščin, so zapečatene in te so najbolj dostopne za kramljanja. Na tem mestu se začne lov za dostojanstvom. Skratka, nič ni takšnega, kar bi lahko zavidal latoyam in malo lahko sploh izveš o izvoru, okoliščinah takšne osebe oziroma, ko pride kaj na plano, nastane blok (oseba ne želi spregovorit o tem in vsem je jasno, da nič ne štima … ne želi se tudi odprt terena, ki je pol laži in imanipulacij, ki bi bile razkrinkane … zakaj laži in manipulacije? … zaradi igre na dostojanstvo in poudarjanje osebne samozavesti in odločitve, ki je seveda v resnici ni).
Ni pomembno, kaj se meni osebno zdi častno delo ali ne. Pomembno je vprašanje, zakaj prostitucija nikoli ne bo častno delo. Tudi zate ne. zate je pomembno vprašanje, ali obstaja kakršna koli možnost, da bi na primer hodil s prostitutko, si predstavljal, da z njo ustvariš družino itd. Osebno pa vem, da tebi podobni friki, ki boste mogoče kvantali po gostilnah, kako se vam zdi to delo častno, da bi izpadli vredni liberalca, ne bi s povprečno prostitutko (osebo, ki tega ne skriva, ker skrivačice se kot takšne ne dojemajo in gre za drugačen značajski profil) niti družili prav radi, razen izjemoma na kakšnem žuru, tako, da bi izpadli frajerji za pet minut. Ko bi latoya začela svoje sekat, se pa pač ne bi počutili krive, da s takim človekom pač ni ravno zanimivo kramljat, če nisi pijan, a ne. Jaz s tem problema na primer nimam, čeprav nimam problema tudi s tem, da mi je jasno, da to nikoli ne bo častno delovanje, delo pa to preprosto ni! In v trenutku, ko kaj takega poimenujemo kot delo, smo padli stoletja nazaj in pač legitimizirali izkoriščanje človeka po človeku.
O tem, zakaj je seksualno vedenje pri človeku tako pomembno in neločeno povezano z njegovo identiteto, čustvenim in širše značajskim okvirom, je treba pa malo preštudirat temu primerna področja in je nemogoče na kratko razpravljat preko komentarjev. Je pa to dejstvo. Nihče ne more prodajat ali kakor koli dajat v uporabo le svojega telesa, dokler ni mrtev. Dokler je živ, je le to neločljivo povezano z značajsko strukturo in emocionalno bazo.
Ampak ti si še pri floskuli o prodajalkah ljubezni, kot vidim. To pomeni, da popolnoma nekritično požiraš, kar ti stresejo v glavo. In to ni dobro. Vsakemu teslu je sicer lahko jasno, da prodajanje ljubezni ne obstaja in še najmanj pri prostituciji. Začni razmišljat s svojo glavo. ampak razmišljat … ne samo stresat iz sebe, kar ti pade na pamet, ne da bi vedel od kod in zakaj.
3.02.2012 ob 22:24
@Rado:
Strinjam se s terminom “nova realnost”, ja. In spremljala sem Kraljičev nastop. Brez dvoma luciden človek, pri katarem me je zmotila samo ena teza pred časom … o malih strankah, ki nas bodo uničile zaradi svojih zahtev, kar je vodilo k apelu na večinski sistem. ne glede na to, da ima prav, osebno menim, da je proporcialni sistem izredno pomemben za nas … da se ga pač mukoma naučimo obvladovat, medtem ko bi nas večinski sistem pa res požrl in ustvaril ideološko greznico. Ampak okej … to je že druga tema.
@Zmrda:
Ne, ne bi ljudje sedeli doma in čakali na ček. Take širijo nasprotniki UTD-ju, ki imajo za to svoje pohlepne razloge. Sicer motivacija človeka funkcionira drugače. Veliko več državo koštajo demotivirani in od stresa bolni ljudje, ki pač čakajo na socialno podporo ali pa sramotno nizko plačo. To je bistvo demotivacije ljudi, ki jih hromi strah pred neobetavno prihodnostjo, saj še v sedanjosti ne preživijo in nimajo zadovoljivega občutka osnovne varnosti, akr je ključen motivator za akcijo. Človek namreč za razliko od živali živi za dostojanstvo, osrečuje ga pa predvsem nadgradnja pri ciljih, ki si jih zastavlja. Noben človek ne bo z veseljem lenaril in živel kot krpa sredi sobe, če ga boš pač napojil ali nafutral. To je mogoče le pri depresivnem in pobitem človeku. In danes je era depresije verjetno na vrhuncu. Brez UTD-ja, ki bi moral nudit osnovno varnost za motivacijo k nadgradnji.
3.02.2012 ob 23:34
@Simona Rebolj Vsako delo je častno, če ga častno opravljaš. Pa naj bo to prostitutka, čistilka, smetar, delavec na gradbišču.
4.02.2012 ob 04:44
Glej Simona, neda se mi s tabo o tem, ker debata s tabo je tako kot scanje proti vetru. Ti si super duper kul, vsi ostali smo v tvoji glavi oprano glavi idioti, kreteni itd. Kot sem že rekel, podpiram debato, ampak NA NIVOJU, kar pa tvoji komentarji nikakor niso.
@nmohoric thats the word
4.02.2012 ob 21:26
@nmohoric:
No, take floskule zaradi mene plozaj svoji hčerki, ko te bo prosila za nasvet, kako naj se častno prostituira, meni pa lahko prihraniš idiotizme, ker ne padejo na plodna tla.
@BlažŽgavc:
Ne, ne podpiraš debate, ker očitno nisi opremljen zanjo. Zato tudi pojma nimaš, kako neki bi sploh debata z mano lahko izpadla. In ker debatno nisi na nivoju, je tvoje blejanje o nivoju enako kot sodbe Murka o glasbi kogar koli na svetu. Nehaj se vsaj smešit in predvsem se, zaboga, ne ukvarjaj z mano, kaj neki si mislim, da sem, ampak se raje ukvarjaj z vsebinami, ki jih produciraš. Ne moreš tekmovat za glavnega grobarja na vasi z vrtanjem po nosu brez lopate in se zdirat nad tistimi, ki so ti pač skopali globoko jamo, ker so tudi nekaj vložili v to.
Adios. Se že dolgočasim.
4.02.2012 ob 21:47
Kje pa je debata pri samogovoru?
5.02.2012 ob 03:44
@NuckinFuts Matic bi sigurno vedel.
@Simona če misliš, da si mi ti skopala luknjo, se globoko motiš. Jaz sem ti že v prvem odgovoru o mentaliteti ljudi povedal, da jo je nemogoče izkoreninit, ampak ti še kar lapaš o tem kako je vse mogoče. Če prevedem stavek o mentaliteti ljudi. Dokler bodo ljudje pripravljeni plačevati za sex, bodo tudi prostitutke. Žal tako je. Z dekriminalizacijo pa se je stanje še poslabšalo. Ker niti človek več ne ve, zakaj in kako je kdo v tem poslu. Zato tudi cvete trg s prisilno prostitucijo. Ko ti uvedeš register in imaš nadzor, lahko tudi začneš izkoreninjati ta del prostitucije, če imaš le zadosti organiziran organ, ki bo to preverjal. To, da bi se šli legalizacijo brez nadzora, je brezveze. Saj ne bi dosegli nič. O razlogih, zakaj se je nekdo spustil v prostitucijo, si začela ti in ne jaz in se niti v to nebom poglabljal. Ker nisem tu, da kogarkoli sodim, ker je vsak, ki se je za ta poklic odločil, storil to iz svojih razlogov.
Rečem ti samo to, vse se da, če se hoče.
5.02.2012 ob 22:20
@Blaž Žgavc:
Pa kje take pavšalizme pobiraš, no??? Mentaliteta se skozi čas spreminja. Vprašanje je samo, kako, kdaj, kje in zakaj. Očitno nisi opazil, da si pred premnogimi stoletji celo prilezel iz jame. Očitno tudi nisi opazil, da je nekoč vladal patriarhat tudi na naših tleh, danes ne več itd. itd. Ne vem, od kod črpaš take cvetke, da se mentalitete ne da spreminjat, saj se spreminja vsak dan, piar mašinerija pa je dandanes ena najbolj dobičkonosnih in njena prva tarča je mentalieta. Za bajdvej ti predlagam tudi, da si prebereš članek v zadnji Sobotni prilogi o feminističnem združenju Femen v Ukrajini. Je zelo zanimivo!!! Potem še članek Renate Salecl o spreminjanju mentalitete, kar se tiče na primer odnosa do družine itd. Potem lahko pa napadeš literaturo o razlikah stanja stvari med državami in zgodovini tokov in sprememb vsaj za dve leti, da bi se osnovni pojmi razjasnili.
V osnovi je problem sicer recipročen med ponudbo in povprašanjem. Ne tako enostaven, še posebej v tem primeru ne.
Dekriminalizacija ni čisto nič pokvarila, niti popravila. ukinila je samo nesmiselne možne aretacije prostitutk. To je vse. Zaradi tega posel s prisilno prostitucijo ne cvete nič bolj, niti nič manj kot prej. Enako je v primeru legalizacije. Kar se registra in nadzora tiče, sem v komentarju povedala že vse in bi pričakovala kvečjemu replike. Gre le za segment odpisanih, pri čemer, kot sem zapisala, bi podprla edino legalizacijo v smer pridobivanja sredstev preko davkov za namene večjega nadzora, izkoreninjanja prostitucije, večjega preprečevanja trgovanja z belim blagom in pomoči osebam, ki želijo iz prostitucije izstopit. Medtem ko tebe zanima samo pobiranje denarja, da bi si država filala trezor, jalovo stanje neodkrivanja kriminalne plati prostitucije bi ostalo pa kakopak enako in tebe to pač ne bi nič motilo očitno. Z registrom si namreč lahko rit obrišeš, če nihče na tem področju nič ne dela, niti ni volje, da bi se financiralo v to smer primeren kader in ustrezne kapacitete ter je stvar prepuščena siromašnim nevladnim organizacijam, a ne.
Presoje o socioloških in psiholoških ozadjih prostitucije je pa izredno pomembno, da bi sploh razumeli naravo in meje verjetnosti za oznako med prostovoljnim in neprostovoljnim. Gre za zelo občutljivo področje, ki najbolj prizadeva najmlajše v eksistencialno kakopak najbolj ranljivih okoliščinah. Zato je floskula, kako nekdo o tem ne bo sodil, zakaj se kdo za to odloči, navadna hinavščina in aroganca. Kdor se v to ne želi poglabljat, naj drži gobec in naj nas ne razveseljuje z nasveti, koliko bi lahko iztržili na nesreči drugih. Taki mentaliteti se je treba odločno upirat.